Regulamentul

– Kristal Collection –

Stimaţi Oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Kristal Collection – Apartamente in regim hotelier și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.

Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, persoanelor care viziteaza sau însoțesc oaspeții și pe care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în hotel şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve. 

Prin acceptarea Regulamentului și efectuarea unei Rezervări sunteți de acord cu intrarea în vigoarea a unui contract hotelier cu acest conținut. Obiectul acestuia se referă la rezervarea și achiziționarea serviciilor de cazare.

Serviciile de cazare sunt oferite de societatea SUDREZIDENTIAL REAL ESTATE S.R.L, cu sediul in Oraş Popesti Leordeni, sos Oltenitei  nr 45, UNITATEA NR.5, MANSARDĂ, LOT 3/1/1, LOT 2, CAMERA 2 Judet Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J2013001776236, Cod de Inregistrare Fiscala 31810333, avand contul nr. RO19RNCB0819137627450001 deschis la BCR- Agentia Popesti. (în continuare denumită „ KRISTAL COLLECTION”).

TARIFE 

Tarifele Kristal Collection diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, zi, interval orar, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră.

Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate.

Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervările confirmate.

Majorarea taxelor și impozitelor (T.V.A., taxă hotelieră etc.) sau introducerea unor noi taxe și impozite va avea drept efect modificarea atât a tarifelor cât și a rezervărilor deja confirmate. Majorarea taxelor hoteliere poate avea efect retroactiv.

Clienții Kristal Collection, care se înregistrează pe site, prin crearea unui cont de utilizator, pot beneficia de un discount de loialitate, al cărui  cuantum este stabilit in mod unilateral de către managementul Kristal Collection. Acest discount de loialitate poate varia in funcție de perioada rezervată, de gradul de ocupare al unității hoteliere și nu este garantat pe toată perioada deținerii unui cont sau a înregistrării pe site. Nu garantăm aplicarea unui discount de loialitate, cu excepția rezervărilor confirmate și/sau achitate conform politicii de tarifare si de discount de la un anumit moment dat.

Pentru a crea un cont de utilizator pe site-ul www.kristalcollection.ro este necesar sa ne furnizati numele si prenumele dumneavoastră, numărul de telefon și adresa de email. Veti putea alege un nume de utilizator sau puteți folosi adresa de email pentru logare și veti putea alege o parolă de utilizator. Recuperea parolei este posibilă folosind instructiunile de pe site. Colectarea datelor se face cu respectarea prevederilor privind protecția datelor cu caracter personal. Mai multe informații puteti consulta și aici https://www.kristalcollection.ro/protectia-datelor-personale/ 

SOSIREA ȘI PLECAREA (CHECK-IN & CHECK-OUT)

Pentru mai multe informații privind sosirea si plecarea consultati documentul: ,,Termeni și Condiții Privind Rezervarea “, disponibil pe site-ul nostru sau în aplicația de Self Check-In. Acesta poate suferi modificări și actualizări în funcție de politica companiei noastre.

În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12:00, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei egala cu valoarea cazarii pentru o zi de cazare hoteliera. O şedere mai mică de 24 de ore este tarifată la prețul unei zile întregi;

Aceste solicitări ale oaspeţilor vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare. 

La plecarea din apartament, vă rugăm să vă asigurați ca ați oprit apa și gazul, ați stins lumina, ați oprit televizorul și ați încuiat ușa !

REGULI SPECIALE DE CAZARE

Oaspeţii au luat la cunoștință următoarele reguli și se obligă să le respecte: 

– să nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea apartamentului, în caz contrar aceştia datorează hotelului suma egală cu valoarea achiziţionării/amenajării obiectului deteriorat şi manopera aferentă; 

– să nu preia la plecare bunuri din dotarea Kristal Collection; 

– să păstreze liniştea astfel încât să nu deranjeze alţi oaspeți; 

– să nu folosească prosoapele sau lenjeria pentru: şters părul, vopsit, pentru demachiat, curăţat încălţămintea, geamantanele, pardoseala etc. Prosoapele se vor folosi pentru uz corporal. Dacă vor fi identificate prosoape sau lenjerie deteriorate de utilizarea necorespunzătoare a turistului, acestea se vor imputa ca daună şi se vor achita de către turistul răspunzător. În caz contrar, Kristal Collection îşi rezervă dreptul de a anula rezervarea camerei turistului şi de a face evacuarea acestuia fără restituirea contravalorii serviciilor achitate. 

– să nu intre fără permisiunea Kristal Collection în alte apartamente sau în spațiile destinate doar personalului Kristal Collection; 

– să anunţe persoanele care vin în vizită nefiind cazate în Kristal Collection; intrarea acestora în hotel se va face doar în urma legitimării şi înregistrării la recepţia Kristal Collection; 

– să nu lase copiii nesupravegheaţi în niciunul dintre spaţiile Kristal Collection; orice accident produs ca urmare a nesupravegherii copiilor în incinta Kristal Collection, nu este responsabilitatea noastră ci a persoanelor care însoţesc copiii şi sunt însărcinate de supravegherea acestora; 

– să nu intre in spatiul de cazare cu incaltaminte si imbracaminte murdara sau cu resturi de substante precum uleiuri, produse petrochimice etc

– să anunţe cât de repede posibil orice defecţiune a aparatelor, instalaţiilor sau alte neconformităţi tehnice/mobilier din dotarea Kristal Collection; 

– orice accident produs ca urmare a utilizării necorespunzătoare a obiectelor din dotare sau a utilizarii facilităţilor hotelului fără respectarea normelor de Securitate corespunzătoare acestora  nu este responsabilitatea noastră; 

Interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc. în Kristal Collection; 

– după folosire și înainte de a ieși din cameră, scoateți încarcătoarele aparatelor electrice/electronice (laptop, telefon mobil, cameră foto etc.) din prize; 

– să anunțe cât de repede posibil orice defecțiune a aparatelor sau instalațiilor din dotarea Kristal Collection; 

– se interzice cu desăvârşire introducerea în Kristal Collection de substante narcotice, armament, arme albe sau substanţe halucinogene sau lacrimogene. Conform legislaţiei române, consumul sau comercializarea de substanţe halucinogene sau psihotrope este interzis şi se pedepseşte; 

– nu aruncaţi în toaletă obiecte care ar putea conduce la avarierea coloanei de colectare a rezidurilor; 

– nu este permis nudismul, video-chat-ul sau orice formă de exhibiţionism în incinta Kristal Collection; 

– nu este permisa practicarea prostitutiei, masajul erotic sau folosirea altor tipuri de servicii sexuale în incinta Kristal Collection; 

– gunoiul şi resturile menajere se vor depozita în coşurile de gunoi amplasate in camere. Nu depozitați gunoiul în spațiile comune ale blocului;

– nu este permis a se aduce în complexul hotelier obiecte/bunuri care emit un miros persistent şi deranjant; 

  •  nu este permisă realizarea de petreceri sau folosirea grătarului în cadrul sau pe terasele/balcoanele apartamentelor din cadrul Kristal Collection;

– părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai Kristal Collection

– nu este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în incinta Kristal Collection;

–  puteți primi musafiri sau oaspeți în cameră, aceștia fiind obligați să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare și să achite diferențele de tarif. 

 PROGRAM DE LINIȘTE

Avand in vedere faptul ca apartamentele Kristal Collection sunt situate in cadrul unui condominiul si imobil de locuinte colective, toti oaspetii sunt obligati sa respecte programul de liniste;

Legea 61/1991 pentru sancționarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii și liniștii publice incriminează:   

–   tulburarea, fără drept, a liniştii locuitorilor prin producerea de zgomote cu orice aparat sau obiect ori prin strigăte sau larmă;

– tulburarea liniștii locatarilor între orele 22:00-8:00 şi 13:00-14:00 de către orice persoană prin producerea de zgomote, larmă sau prin folosirea oricărui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare în localurile sau în sediile persoanelor juridice, în locuințele persoanelor fizice sau în oricare alt loc din imobile cu destinația de locuințe ori situat în imediata vecinătate a acestora;

 – organizarea de petreceri cu caracter privat şi utilizarea de aparatură muzicală la intensitate de natură a tulbura liniștea locuitorilor, în corturi, alte amenajări sau în spaţiu neacoperit, situate în perimetrul apropiat imobilelor cu destinaţia de locuinţe sau cu caracter social.

DRESS CODE 

Kristal Collection nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal. 

MODALITĂŢI DE PLATĂ 

Pentru plata serviciilor Kristal Collection sunt acceptate cărţile de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), plată numerar (RON) sau transferul bancar. 

În acest ultim caz, vă rugăm să prezentați la cazare OP-ul vizat de bancă. Factura se emite la prezentarea acestuia. 

În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face integral în momentul cazării (check-in-ului) sau plata cu cardul se poate realiza pe baza link-ului de plata furnizat. 

Prin exceptie, in cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate. 

Achitarea serviciilor Kristal Collection se poate efectua cu cartea de credit, numerar (RON) sau prin transfer bancar. Kristal Collection poate refuza cazarea in cazul in care serviciile nu au fost incasate in contul bancar al operatorului. 

În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme. 

FUMATUL 

Fumatul tradițional şi ţigara electronică nu sunt permise în incinta Kristal Collection, conform legislaţiei aplicabile în vigoare (Legea 349/2002 modificată şi completată prin Legea 15/2016). 

Kristal Collection dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxă în valoare 150 euro/noapte (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plăţii), reprezentând serviciile de curăţenie a camerei. 

ANIMALELE DE COMPANIE 

Regula generală nu permite cazarea în hotel a persoanelor însoțite de animale. Prin exceptie, Kristal Collection poate permite accesul cu animalele de talie mica.

Transfer aeroport/hotel/aeroport 

Kristal Collection oferă servicii contra-cost de transferuri auto, de tip partajat sau privat. Acestea pot fi făcute la concierge/recepţie. 

SPAŢIUL DE PARCARE ŞI AUTOTURISMELE 

Kristal Collection pune la dispoziția oaspeţilor săi locuri de parcare în limita disponibilității.

Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor. 

SIGURANȚA ȘI LIMITAREA RĂSPUNDERII

Kristal Collection este dotat cu seifuri in fiecare camera. Va recomandam sa depozitati toate obiectele de valoare in aceste seifuri. 

Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Kristal Collection. 

Kristal Collection nu își asumă nici o răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta spațiului de cazare, al blocului sau în parcare. De asemenea, Kristal Collection nu își asumă nici o răspundere pentru accidentele sau avarierea autoturismelor, cauzată de alte persoane pe locurile de parcare aparținând Kristal Collection.

Spațiile de cazare, electrocasnicele, mobilierul și toate obiectele din incinta apartamentelor, sunt utilizate si folosite pe propria răspundere a clientului iar dacă oricare dintre acestea, prezinta un potențial pericol, trebuie imediat raportat înainte de utilizare.

Kristal Collection nu își asumă nicio responsabilitate, de nici un fel și de nicio natură asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării spațiilor și a dotărilor din cadrul apartamentelor sau a locurilor de parcare.

Oaspeții sunt responsabili pentru costul oricăror daune cauzate unității de cazare sau conținutului închiriat în timpul șederii lor. Oaspeții sunt de acord să informeze recepția hotelului cât mai curând posibil cu privire la orice astfel de situație.

CONFIDENŢIALITATEA INFORMAŢIILOR 

Nu vom folosi niciodată numele sau alte informaţii despre dumneavoastră fără să obținem în prealabil acordul pentru acest lucru. Veţi avea posibilitatea să ne comunicați dacă doriţi să primiţi aceste informaţii în viitor. 

Compania noastră respectă prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) având instituite proceduri specifice. Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal va fi furnizata la semnarea fisei de cazare.

Politica de protecţie a mediului 

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens. 

Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător. 

Lenjeria și prosoapele se schimbă la cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în cadă. 

DISPUTE ŞI RECLAMAŢII 

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri: 

  • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Kristal Collection de care au beneficiat; 
  • au produs degradări sau distrugeri; 
  • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție; 
  • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit. 

Kristal Collection se obliga sa rezolve orice reclamație primită de la oaspeți în legătură cu seviciile prestate la locul situării imobilelor în timp eficient din momentul formulării acesteia. Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă.

SELECTAREA OASPEȚILOR 

Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în Kristal Collection, cât și normele de conviețuire socială și cele morale. 

De asemenea, oaspetele Kristal Collection trebuie să aibă grijă de bunurile proprietatea Kristal Collection lăsate în folosința sa pe perioada cazării. Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără niciun preaviz. 

Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea și accesul în Kristal Collection oaspeţilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii sau deranjează alți oaspeţi. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Kristal Collection va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora sau de oaspetii cazati care au permis accesul persoanelor care se fac vinovate de producerea pagubelor.. 

Ne rezervăm dreptul de a evacua din Kristal Collection oaspeții cu atitudine necorespunzătoare. Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții. 

Nu agreăm: comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestări fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hărţuirea fizică, sexuală sau orice abuz fizic sau psihic asupra unei persoane, a oaspeţilor sau a oricărei persoane din ansamblul hotelier. 

Conducerea poate înceta furnizarea serviciilor către acei oaspeţi care nu respectă Regulamentul Kristal Collection. 

BĂUTURI ALCOOLICE 

Kristal Collection își rezervă dreptul de a nu caza persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

SERVICII OFERITE 

Oaspeţii cazați în cadrul Kristal Collection beneficiază de o ofertă preferențială de servicii gratuite și cu plată. În cazul serviciilor cu plată, puteți obține informații suplimentare la recepția hotelului. 

SERVICII GRATUITE 

– rețea de internet wireless (Wi-Fi);

– serviciu de păstrare valori (seif în cameră); 

– parcare pentru oaspeţii care sunt cazaţi în hotel; 

SERVICII CU PLATĂ 

– transfer de la și către hotel la aeroport sau gară 

– servicii de spălătorie sau călcătorie contra cost;

– curierat intern și internațional 

PROTECȚIA ÎN CAZ DE INCENDIU 

La cazarea în hotel, solicitați de la recepție informații referitoare la modul de comportare și de anunțare în timp util, în caz de incendiu, precum și de asigurare a salvării în condiții de siguranță pe căile de evacuare. 

După cazare, se studiază planul de evacuare în caz de incendiu (se găsește afişat pe partea interioară a uşilor camerelor de cazare) şi instrucţiunile stabilite de conducerea Kristal Collection. 

Se identifică traseele de evacuare faţă de camera de cazare.

În cazul în care căile de evacuare sunt blocate sau sunt depozitate necorespunzător materiale combustibile, se informează personalul de la recepţie. 

Cheia se amplasează în locuri uşor accesibile. 

Se verifică modalitatea de deschidere a ferestrelor. 

Nu recurgeţi la improvizaţii ale instalaţiei electrice pentru alimentarea receptorilor electrici. În situaţia în care observaţi deficienţe în acest sens sesizaţi imediat recepţia Kristal Collection. Nu folosiţi aparate electrice personale neomologate. Nu incercați să remediați singuri defecțiuni sau erori ale aparatelor din hotel. 

Nu introduceţi în apartamentele Kristal Collection substanţe inflamabile, explozibile sau toxice. 

Nu fumaţi în cameră. 

În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli: 

– În cazul izbucnirii unui incendiu, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu. 

– Dacă incendiul este în cameră se va proceda la părăsirea imediată a încăperii, şi anunţarea personalului Kristal Collection. 

– Nu vă întoarceţi pentru a vă lua bunuri personale. 

– Utilizaţi pentru evacuare doar scările de evacuare. Nu folosiţi lifturile, acestea se pot bloca. 

– Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. La părăsirea camerei de cazare, se urmăreşte să fie luată cheia pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră. 

– Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată. 

– În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede. 

– Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare. 

– În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.

PROTECȚIA ÎN CAZ DE CUTREMUR 

Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri: 

– se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați; 

– se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc. Nu se foloseşte în niciun caz ascensorul. 

– dacă sunteti în interiorul unei camere, rămâneti acolo, departe de ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc. 

– pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului Kristal Collection sau ale salvatorilor. Folosiți marcaje verbale (ex. strigăte) sau vizuale (ex. fluturați o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuării. 

JURISDICȚIA/SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

Relația dintre Kristal Collection și client este guvernată de legile din România. Orice litigiu care nu se rezolva pe cale amiabila se solutioneaza de instantele competente de la sediul SudRezidential Real Estate SRL.

SOLUȚIONAREA EXTRAJUDICIARĂ A LITIGIILOR

În cazul în care între noi și client apare un litigiu, care decurge dintr-un contract hotelier, care nu poate fi soluționat de comun acord, consumatorul poate înainta o propunere de soluționare extrajudiciară a un astfel de litigiu către entitatea desemnată pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum, care este SAL sau Soluționarea Alternativă a Litigiilor. Mai multe informatii aici: https://anpc.ro/ce-este-sal/ sau prin e-mail: dsal@anpc.ro,

ACCEPTAREA REGULAMENTULUI ȘI SEMNĂTURA ELECTRONICĂ SIMPLĂ

Semnătura electronică simplă este reglementată de Legea nr. 214/2024, și a transpus în legislația națională Regulamentul european eIDAS nr. 910/2014. Conform acestor prevederi, o semnătură electronică simplă este un set de date în format electronic, atașat sau logic asociat cu alte date în format electronic, utilizat de semnatar pentru a semna un contract, precum contractul hotelier.

În cazul rezervarilor online sau cele realizate prin aplicația de self-check in, se aplică prevederile privind semnătura electronică simplă, iar părțile sunt de acord cu aplicarea prevederilor în materie. Efectuarea de plăți online sau transmiterea documentelor de identitate are valoare de recunoaștere a semnăturii electronice simple și echivalează cu aplicarea semnăturii olografe în condițiile Legii nr. 214/2024  si ale Regulamentului EU (eIDAS) nr. 910/2014. Prin semnarea cu semnătură simplă se înțelege inclusiv: bifarea și acceptarea Termenilor și Condițiilor și ale Regulamentului pe site, prin aplicația de self check-in și orice altă formă de desenare a semnăturii sau de exprimarea online a consimtământului exprimat în mod expres.

CLAUZE FINALE. MODIFICĂRI ALE REGULAMENTULUI 

Prezentul Regulament poate fi modificat oricând de către Kristal Collection fără a se face notificări în prealabil. Prin completarea și semnarea fișei de anunțare a sosirii si plecării, oaspeții unității de cazare confirmă faptul că au citit și au acceptat acest regulament care a fost pus la dispoziție in mod gratuit pentru consultare si acceptare a acestuia.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Kristal Collection! 

ECHIPA KRISTAL COLLECTION

KristalCollection.ro utilizeaza cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata in timpul cautarii si rezervarii sejurului ideal. Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, a analiza traficul si a imbunatati serviciile noastre.